Tipi stav

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca oz. neodločen rezultat na tekmi (odvisno od vrste športa).

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1 : zmaga prvo napisane ekipe,
  • 0 : neodločen rezultat,
  • 2 : zmaga drugo napisane ekipe

Primer – nogomet:

Če bo na tekmi zmagala prvo napisana ekipa (recimo 3:1), bodo dobitni tipi 1, 10 ter 12. Če bo rezultat na tekmi neodločen (recimo 1:1), bo dobiten tip 0 ter tipa 10 in 02. V primeru zmage drugo napisane ekipe (recimo 1:2) bodo dobitni tipi 2, 02 ter 12.

Primer – odbojka:

Če bo na tekmi zmagala prvo napisna ekipa (recimo 3:0), bo dobiten tip 1, v primeru zmage drugo napisane ekipe, pa bo dobiten tip 2.

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca na tekmi, kjer se za rezultat upošteva končni izid vključno z morebitni podaljški in kazenskimi streli (hokej).

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : zmaga prvo napisane ekipe,
  • 2 : zmaga drugo napisane ekipe.

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca v razpisanem dogodku, kjer se za rezultat upoštevajo končni uradni rezultati.

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : zmaga prvo napisane ekipe oz tekmovalca,
  • 2 : zmaga drugo napisane ekipe oz tekmovalca.

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca oz. neodločen rezultat na tekmi pri košarki brez morebitnih podaljškov.

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1 : zmaga prvo napisane ekipe,
  • 0 : neodločen rezultat,
  • 2 : zmaga drugo napisane ekipe

Pri dvostranskih stavah napovedujete dobitni tip (ki je pri posamezni vrsti stave na voljo) v regularnem času tekme (morebitni podaljški in kazenski streli se ne upoštevajo). Pri vsaki vrsti dvostranske stave sta na voljo dva tipa:

DVOSTRANSKA 1-2

  • 1 : pomeni zmago prvo napisane ekipe,
  • 2 : zmago drugo napisane ekipe,
  • V primeru, da je rezultat na končani tekmi neodločen, se dogodek stornira in se mu obračuna kvota 1,00.

DVOSTRANSKA 1-0

  • 1 : pomeni zmago prvo napisane ekipe,
  • 0 : pomeni neodločene rezultat, 
  • V primeru, da je zmagala drugo napisana ekipa, se dogodek stornira in se mu obračuna kvota 1,00.

DVOSTRANSKA 0-2

  • 0 : pomeni neodločen rezultat,
  • 2 : zmago drugo napisane ekipe,
  • V primeru, da je zmagala prvo napisana ekipa, se dogodek stornira in se mu obračuna kvota 1,00.

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca ali neodločen rezultat v prvem (drugem) polčasu. Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1 : pomeni zmago prvo napisane ekipe v prvem (drugem) polčasu,
  • 0 : neodločen rezultat v prvem (drugem) polčasu,
  • 2 : zmago drugo napisane ekipe v prvem (drugem) polčasu.

Pri tem dogodku napovedujete kombinacijo zmage (1 ali 2) in neodločenega rezultata (0) v določeni periodi tekme (v primeru, ko ne gre za redno tekmo, je perioda navedena). Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 10 : pomeni, da bo zmagala 1.ekipa ali da bo rezultat neodločen,
  • 02 : pomeni, da bo zmagala 2.ekipa ali da bo rezultat neodločen,
  • 12 : pomeni, da bo zmagala 1.ekipa ali da bo zmagala 2.ekipa.

Pri tem dogodku napovedujete zmagovalca ali neodločen rezultat v prvi tretjini (četrtini, nizu) tekme. Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1 : pomeni zmago prvo napisane ekipe v prvi tretjini (četrtini, nizu),
  • 0 : neodločen rezultat v prvi tretjini (četrtini),
  • 2 : zmago drugo napisane ekipe v prvi tretjini (četrtini, nizu).

Pri tem dogodku napovedujete ekipo, ki bo dosegla prvi gol na tekmi. Če ekipa doseže avtogol (v lastno mrežo), se ta upošteva za nasprotno ekipo. Na voljo sta naslednja tipa stav: 

  • 1 : pomeni, da bo prvi gol dosegla prvo napisana ekipa,
  • 2 : pomeni, da bo prvi gol dosegla drugo napisana ekipa.

Rezultat dogodka ni odvisen od časa tekme, torej v kolikor ekipa doseže gol, je rezultat dogodka poznan. Če na končani tekmi ni zadetka, je stava na dogodek nična.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo prvo (drugo) napisana ekipa v paru dosegla gol na tekmi. Avtogol se šteje kot dosežen gol za nasprotno ekipo. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da prvo (drugo) napisana ekipa doseže gol na tekmi,
  • Ne : pomeni, da prvo (drugo) napisana ekipa ne doseže gola na tekmi.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo prvo (drugo) napisana ekipa v paru dosegla gol v 1.polčasu. Avtogol se šteje kot dosežen gol za nasprotno ekipo. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da prvo (drugo) napisana ekipa doseže gol v 1.polčasu,
  • Ne : pomeni, da prvo (drugo) napisana ekipa ne doseže gola v 1.polčasu.

Pri tem dogodku napovedujete ali bosta obe ekipi na tekmi (oz. v posameznem delu tekme – če je tako definirano) dosegli gol. Avtogol se šteje kot dosežen gol za nasprotno ekipo. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da obe ekipi dosežeta gol,
  • Ne : pomeni, da gol doseže samo ena ekipa ali pa nobena izmed ekip.

Handicap je dogodek, pri katerem ima ena izmed ekip na začetku tekme prednost v zadetkih (gol, koš, točka, niz, igra), ki jo določi prireditelj stav.
Poznamo naslednje vrste handicap stav:

HANDICAP 1-0-2

Pri tem handicapu izbrani ekipi damo prednost celih zadetkov (recimo en gol, dva gola, pet košev (košarka: koš = točka), …). Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1 : pomeni zmago prvo napisane ekipe upoštevajoč handicap,
  • 0 : pomeni neodločen rezultat upoštevajoč handicap,
  • 2 : pomeni zmago drugo napisane ekipe upoštevajoč handicap.

Primer – nogomet, handicap 1-0-2:

Na tekmi ima drugo napisana ekipa gol prednosti [0:1]
Tip 1 je dobiten, če prvo napisana ekipa zmaga z dvema ali več goli razlike. Tip 0 je dobiten, če prvo napisana ekipa zmaga z natanko enim golom razlike.
Tip 2 je dobiten, če se tekma konča z zmago drugo napisane ekipe ali neodločenim izidom.

Recimo, da se je tekma končala z rezultatom 3:1. Ker je prvo napisana ekipa zmagala z dvema goloma razlike, je na handicap stavi dobiten tip 1.

HANDICAP 1-2,

Katera izmed ekip bo zmagala z upoštevanjem handicap razlike v golih / točkah / igrah /nizih. Za napoved sta na voljo dva tipa (H1 – se nanaša na 1.ekipo ter H2 – se nanaša na 2.ekipo). Primeri napovedi:

  • H1 -8,5 pomeni da 1. ekipi na končnem rezultatu odštejemo 8,5 točk/golov/iger. Ta napoved bo dobitna, če 1.ekipa zmaga za 9 ali več točk/golov/iger
  • H1 +8,5 pomeni da 1. ekipi na končnem rezultatu prištejemo 8,5 točk/golov/iger. Ta napoved bo dobitna če 1.ekipa zmaga ali izgubi za manj kot 9 točk/golov/iger.
  • H2 -12,5 pomeni da 2. ekipi na končnem rezultatu odštejemo 12,5 točk/golov/iger. Ta napoved bo dobitna, če 2.ekipa zmaga za 13 ali več točk/golov/iger.
  • H2 +12,5 pomeni da 2. ekipi na končnem rezultatu prištejemo 12,5 točk/golov/iger. Ta napoved bo dobitna če 2.ekipa zmaga ali izgubi za manj kot 13 točk/golov/iger.

Posebne določbe pri košarki:

Pri košarki se za rezultat handicap stav upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški.

Posebne določbe pri tenisu:

  • Vsak tie-break (podaljšana igra) in odločilni tie-break šteje kot ena igra.
  • Pri igri dvojic velja odločilni tie-break kot tretji niz.

Primer: Recimo, da je rezultat dvoboja 6:3, 6:4; to pomeni, da je prvi tekmovalec skupaj osvojil 12 iger, drugi pa 7 iger. V tem primeru je vključno s handicap razliko (+3,5 na drugega igralca) rezultat 12:10,5, kar pomeni, da je dobiten tip 1.

Pri tem dogodku hkrati napovedujete  dobitni tip po končanem prvem polčasu in na koncu tekme. Tip stavne možnosti je sestavljen iz dveh številk (P/K). Prva (P) pomeni dobiten tip (zmagovalca) po končanem prvem polčasu (1, 0 ali 2), druga (K) pa pomeni dobiten tip (zmagovalca) na končani tekmi (1, 0 ali 2).

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1/1 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila prvonapisana ekipa, ki bo na koncu tudi zmagala,
  • 0/1 : pomeni, da bo po prvem polčasu rezultat neodločen, na koncu pa bo zmagala prvonapisana ekipa,
  • 2/1 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila drugonapisana ekipa, na koncu pa bo zmagala prvonapisana ekipa,
  • 1/0 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila prvonapisana ekipa, na koncu tekme pa bo rezultat neodločen,
  • 0/0 : pomeni, da bo po prvem polčasu in tudi na koncu tekme rezultat neodločen,
  • 2/0 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila drugonapisana ekipa, na koncu pa bo rezultat neodločen,
  • 1/2 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila prvonapisana ekipa, na koncu pa bo zmagala drugonapisana ekipa,
  • 0/2 : pomeni, da bo po prvem polčasu rezultat neodločen, na koncu pa bo zmagala drugonapisana ekipa,
  • 2/2 : pomeni, da bo po prvem polčasu vodila drugonapisana ekipa, ki bo na koncu tudi zmagala.

Pri tej vrsti dogodkov napovedujete, katera izmed ekip v dvoboju (tekmovalcev) bo prvak (zmagovalec), kjer se lahko upošteva več tekem (prva + povratna tekma ali celoten niz odigranih tekem), lahko pa se upošteva tudi dodatni čas (podaljšek, kazenski streli). Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : pomeni, da bo prvo napisana ekipa prvak/zmagovalec/se uvrsti naprej,
  • 2 : pomeni, da bo drugo napisana ekipa prvak/zmagovalec/se uvrsti naprej.

Pri tem dogodku napovedujete v katerem polčasu bo doseženih več golov/košev/točk (vsota golov/košev/točk) obeh ekip v 1. ter v 2. polčasu). Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1.Pol : pomeni, da bo v prvem polčasu doseženih več golov (košev, točk) kot v drugem polčasu,
  • 2.Pol : pomeni, da bo v drugem polčasu doseženih več golov (košev, točk) kot v prvem polčasu.

Če je v obeh polčasih doseženih enako število golov/košev/točk, je stava na dogodek nična.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo vsota doseženih golov na tekmi manjša ali večja od postavljene meje (1,5/2,5/3,5/5,5/…) gola. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo vsota doseženih golov na tekmi manjša od meje 2,5 (5,5/…) gola,
  • Več : pomeni, da bo vsota doseženih golov na tekmi večja od meje 2,5 (5,5/…) gola.

Pri tem dogodku napovedujete, ali bo presežena mejna vsota doseženih golov/košev/točk/iger na tekmi (vsota golov/košev/točk/iger obeh ekip), ki jo za tekmo predvidi prireditelj. Vsoto lahko prireditelj razpiše tudi za polčas, četrtino, tretjino ali niz, ali pa za posamezno ekipo ali igralca – to je posebej razvidno iz ponudbe. (Košarka: koš=točka)


Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo skupna vsota doseženih golov/košev/točk/iger manjša od predvidene mejne vsote,
  • Več : pomeni, da bo skupna vsota doseženih golov/košev/točk/iger večja od predvidene mejne vsote.

Posebne določbe pri košarki:

Pri košarki se za rezultat vsote košev upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški. Če je razpisana vsota za del tekme (polčas, četrtina), se upošteva rezultat v tem delu tekme.

Posebne določbe pri tenisu:

  • Vsak tie-break (podaljšana igra) in odločilni tie-break šteje kot ena igra.
  • Pri igri dvojic velja odločilni tie-break kot tretji niz.
  • Primer: Če se je dvoboj končal z rezultatom 1:6, 7:5, 6:4 to pomeni, da:
    – je bilo skupaj odigranih 29 iger (1+6+7+5+6+4),
    – v 1. nizu je bilo odigranih 7 iger (1+6),
    – 1. igralec je osvojil 14 iger (1+7+6),
    – 2. igralec je osvojil 15 iger (6+5+4).

Pri tem dogodku napovedujete število nizov, ki bodo odigrani na tekmi


Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 2 : pomeni, da bosta na tekmi odigrana 2 niza (samo tekme, ki se igrajo na 2 dobljena niza),
  • 3 : pomeni, da bodo na tekmi odigrani 3 nizi (tekme, ki se igrajo na 2 ali 3 dobljene nize),
  • 4 : pomeni, da bodo na tekmi odigrani 4 nizi (samo tekme, ki se igrajo na 3 dobljena nize),
  • 5 : pomeni, da bo na tekmi odigranih 5 nizov (samo tekme, ki se igrajo na 3 dobljena nize).

Pri tem dogodku napovedujete vsoto doseženih golov v prvem polčasu. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo vsota doseženih golov v prvem polčasu manjša od meje 1,5 oz. 0,5 gola
  • Več : pomeni, da bo vsota doseženih golov v prvem polčasu večja od meje 1,5 oz. 0,5 gola.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo vsota doseženih golov/košev/točk na tekmi liho ali sodo število. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Liho : pomeni da bo vsota doseženih golov/košev/točk liho število,
  • Sodo : pomeni, da bo vsota doseženih golov/košev/točk sodo število.

Če na tekmi ni doseženega nobenega gola (koša,točk), je vsota enaka nič, kar se šteje kot sodo število.

Posebne določbe pri košarki:

Pri košarki se za vsoto košev upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo prvo (drugo) napisana ekipa na tekmi presegla predvideno mejno vsoto točk/golov/košev/iger. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo prvo (drugo) napisana ekipa dosegla manj točk/golov/košev/iger od predvidene vsote,
  • Več : pomeni, da bo prvo (drugo) napisana ekipa dosegla več točk/golov/košev/iger od predvidene vsote.

Posebne določbe pri košarki:

Pri košarki se za vsoto košev upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo prvo (drugo) napisana ekipa na tekmi zmagala vsaj v enem polčasu tekme. Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da bo prvo (drugo) napisana ekipa zmagala v prvem ali drugem polčasu tekme
  • Ne : pomeni, da prvo (drugo) napisana ekipa ne bo zmagala v nobenem polčasu tekme

Pri tem dogodku napovedujete ali bo na tekmi dosojena in izvajana 11m (kazenski strel).

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da bo na tekmi dosojena in izvajana 11m,
  • Ne : pomeni, da na tekmi ne bo dosojena in izvajana 11m.

Pri tem dogodku napovedujete ali bo na tekmi podeljen rdeči karton. Upoštevajo se samo kartoni, ki so bili podeljeni v času trajanja tekme vključno s sodnikovim podaljškom. Kartoni se ne upoštevajo za osebe (trenerji,..) in igralce, ki ne igrajo (so na rezervni klopi).

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Da : pomeni, da bo na tekmi podeljen rdeči karton,
  • Ne : pomeni, da na tekmi rdeči karton ne bo podeljen.

Pri tem dogodku napovedujete, katera ekipa bo na tekmi prejela več rumenih kartonov.

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : pomeni, da več rumenih kartonov prejme prvo napisana ekipa,
  • 2 : pomeni, da več rumenih kartonov prejme drugo napisana ekipa.

Če obe ekipi prejmeta enako število rumenih kartonov ali če tekma ni odigrana v skladu s pravili je stava nična. Upoštevajo se samo kartoni, ki so bili podeljeni v času trajanja tekme vključno s sodnikovim podaljškom. Kartoni se ne upoštevajo za osebe (trenerji,..) in igralce, ki ne igrajo (so na rezervni klopi).

Pri tem dogodku napovedujete vsoto kartonov, ki bodo podeljeni na tekmi (redni del tekme).

Pri tem za seštevanje kartonov veljajo pravila:

  • rumen karton se šteje za enega, rdeč karton se šteje za dva,
  • v primeru, ko igralec prejme dva rumena kartona in posledično rdečega, se skupaj šteje, da je prejel tri kartone,
  • kartoni se ne upoštevajo za osebe (trenerji,..) in igralce, ki ne igrajo (so na rezervni klopi)
  • upoštevajo se samo kartoni, ki so bili podeljeni v času trajanja tekme vključno s sodnikovim podaljškom.

Na voljo sta dva tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo skupna vsota kartonov manjša od predvidene mejne vsote,
  • Več: pomeni, da bo skupna vsota kartonov večja od predvidene mejne vsote.

Pri tem dogodku napovedujete vsoto kotov, ki bodo izvajani na tekmi (redni del tekme).

Pri tem za velja pravilo:

  • v primeru, da je sodnik dosodil udarec iz kota, vendar ta potem ni bil izvajan (konec tekme,…), se ta kot ne upošteva v rezultate

Na voljo sta dva tipa stav:

  • Manj : pomeni, da bo skupna vsota kotov manjša od predvidene mejne vsote,
  • Več: pomeni, da bo skupna vsota kotov večja od predvidene mejne vsote.

Pri tem dogodku napovedujete, kdaj (časovno) bo na tekmi dosežen prvi gol.

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1-30m : pomeni, da bo prvi gol dosežen do vključno 30 minute (00:00 – 29:59),
  • 31+m : pomeni, da bo prvi gol dosežen med 31-90 minuto, vključno s sodnikovim dodatkom (30:00 + ).

V primeru, da na tekmi ni dosežen gol, ali če tekma ni odigrana v skladu s pravili je stava nična.

Pri tem dogodku napovedujete, katera ekipa bo na tekmi izvajala več kazenskih strelov iz 7 metrov (7m).

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : pomeni, da prvo napisana ekipa izvaja več 7m kot drugo napisana ekipa,
  • 2 : pomeni, da drugo napisana ekipa izvaja več 7m kot prvo napisana ekipa.

Če obe ekipi izvajata enako število 7m, je stava na dogodek nična.

Pri tem dogodku napovedujete, katera ekipa bo na tekmi prejela več kazenskih minut izključitev.

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • 1 : pomeni, da bo prvo napisana ekipa prejela več minut izključitev kot drugo napisana ekipa,
  • 2 : pomeni, da bo drugo napisana ekipa prejela več minut izključitev kot prvo  napisana ekipa.  

Če obe ekipi prejmeta enako število kazenskih minut izključitev, je stava na dogodek nična.

SPLOŠNO

  • Pri stavnih možnostih, ki so razpisane s tipom “VSAJ“,  pomeni, da je stava na tip dobitna, če bo dosežena ali presežena vrednost, ki je navedena poleg tipa.
    Primer:
    Igralec je na tekmi dosegel 2 zadetka, kar pomeni, da sta dobitna tipa “Vsaj 1” ter “Vsaj 2”.
  • Za rezultate statističnih podatkov igralcev na tekmi se upošteva tekma vključno z morebitnimi podaljški.
  • Če razpisan igralec ni bil v začetni postavi (ni začel tekme), potem so vse stave  na njegove statistične podatke nične in se obračuna kvota 1,00.
  • Za rezultate se uporabljajo izključno statistični podatki objavljeni na  https://soccerstats.info/#!/fixture

STATISTIČNI PODATKI

Asistence

Asistenca je končni prispevek (podaja, strel ali drug dotik žoge), ki ga izvede igralec in pripelje do zadetka soigralca.
Asistenca se lahko ne šteje, če je bil poskus odbit s strani nasprotnega igralca in soigralec verjetno ne bi prejel žoge brez odbitka.

Asistence se ne štejejo za avtogole, enajstmetrovke, gole dosežene neposredno iz kotov, ali gole, dosežene neposredno iz prostih strelov.

Goli

Tu se šteje število golov, ki jih igralec doseže  v nasprotnikovo mrežo.
Gol se lahko ne šteje, če je strel usmerjen mimo vrat in je žoga zaradi dotika nasprotnega igralca spremenila smer in končala v mreži (avtogol).

Streli

Strel je jasen poskus igralca, da bi dosegel gol.

Strel je lahko izveden s katerim koli delom telesa, dokler je v skladu s pravili igre.

Upoštevajo se:

  • Streli, ki gredo v okvir gola in končajo v mreži
  • Streli, ki gredo čez gol ali mimo gola
  • Streli, ki jih ubrani vratar
  • Blokirani streli s strani kateregakoli igralca

Ne upoštevajo se:

  • Streli iz prekinitev (koti ali prosti streli), ki nimajo jasnega namena doseči gol in neposredno ne končajo v golu.

Drugi poskusi, ki nimajo jasnega namena doseči gol, kot so predložki ali preusmeritve žoge z glavo ali nogo, ki neposredno ne končajo v golu.

Streli na gol

Strel na gol je poskus igralca, ki neposredno konča v golu (ne glede na jasen namen doseči gol) ali jasen poskus igralca, da bi dosegel gol, ki bi očitno šel v mrežo, če ga ne bi ubranil vratar ali zadnji igralec (ko ga vratar očitno ni mogel obraniti).

Strel je lahko izveden s katerim koli delom telesa, dokler je to v skladu s pravili igre.
Upoštevajo se

  • Streli igralca, ki gredo v okvir gola in končajo v mreži.
  • Streli, ki se od okvirja gola (vratnica, prečka) odbijejo v gol (mrežo)
  • Streli igralca, ki bi očitno šli v mrežo, če ne bi bil obranjeni s strani vratarja ali zaustavljeni s strani zadnjega igralca (kjer vratar očitno ne bi mogel obraniti).

Ne upoštevajo se:

  • Streli, ki zadenejo okvir gola in se žoga ne odbije v mrežo (ni dosežen zadetek)
  • Blokirani streli s strani katerega koli igralca, ki ni zadnji igralec.
  • Poskusi iz prekinitev (koti ali prosti streli), ki nimajo jasnega namena doseči gol in ne končajo v golu
  • Drugi streli, ki nimajo jasnega namena doseči gol, kot so predložki ali preusmeritve žoge, ko žoga ne konča v golu.

Odvzete žoge

Žoga je odvzeta s strani igralca, ko zmaga v dvoboju za žogo, ki je bila prej v posesti nasprotnega igralca.

Vključeni so vsi izidi uspešnega odvzema žoge (igralec/soigralec prevzame posest, žoga gre izven igrišča ali žoga gre k nasprotnemu igralcu).

Neuspešni odvzemi, zračni dvoboji, prekrški in prestrežene podaje niso vključeni.

Igralec, ki mu je bila žoga odvzeta, mora imeti pred odvzemom žoge jasno posest žoge.

Podaje

Podaja je lahko izvedena s katerim koli delom telesa, dokler je v skladu s pravili igre.

Upošteva se:

  • Poskuse podaj (uspešen ali neuspešen) z jasnim namenom igralca, da poda žogo soigralcu (v času poteka tekme)
  • Vratarjeve udarce, proste strele ali izvedene kote, ki so izvedeni kot poskus podaje (kratka podaja)

Ne upoštevajo se:

  • Meti iz avta
  • Dolge žoge/predložki (crosses)
  • Vratarjeve podaje z roko

Pri tem tipu dogodkov napovedujete, ali bo določeni igralec na tekmi (upoštevajo se morebitni podaljški) presegel predvideno mejno vsoto doseženih golov / košev / točk / asistenc / skokov / zadetih trojk, ki jo zanj določi prireditelj.  (Košarka: koš=točka)

Na voljo sta naslednja tipa stav:

  • Manj : pomeni, da jih bo tekmovalec dosegel manj od predvidene mejne vsote,
  • Več : pomeni, da jih bo tekmovalec dosegel več od predvidene mejne vsote.

Če tekmovalec na tekmi ne nastopi, je stava na dogodek nična in se ji obračuna kvota 1,0.

Posebne določbe pri košarki:

Pri košarki se za vsoto košev / asistence / skok / št. zadetih trojk igralcev upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški.

Posebne določbe pri rokometu:

Pri rokometu se za vsoto golov igralcev upošteva končni izid, vključno z morebitnimi podaljški.

  • Pri tem dogodku napovedujete, ali bo določen igralec na tekmi dosegel gol (avtogoli se ne upoštevajo).
  • Če razpisan igralec ni bil v začetni postavi (ni začel tekme), potem je stava na dogodek nična in se ji obračuna kvota 1,00.

Pri tem dogodku napovedujete točen rezultat na tekmi / polčasu / tretjini / nizu …).

Posamezni tipi stav (1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 0:0, 1:1, 2:2, 0:1, 0:2, 1:2, 1:3, 0:3, …) ponazarjajo končen rezultat na izbranem dogodku.

V primeru, da dogodek vsebuje tudi tip napovedi “drug“, potem ta upošteva oz. vsebuje vse druge rezultate, ki niso posamično razpisani pri tem dogodku.

Pri tej vrsti stave hkrati napovedujete, katera izmed ekip bo na tekmi zmagala in ali bo število doseženih golov na tekmi manjše ali večje od predpisane meje (v regularnem času tekme – morebitni podaljški in kazenski streli se ne upoštevajo).

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1/Man : zmaga prvo napisane ekipe in hkrati bo skupaj doseženih manj golov od predpisane meje,
  • 1/Več : zmagala prvo napisane ekipe in hkrati bo skupaj doseženih več golov od predpisane meje,
  • 0/Man : neodločen rezultat in hkrati bo skupaj doseženih manj golov od predpisane meje,
  • 0/Več : neodločen rezultat in hkrati bo skupaj doseženih več golov od predpisane meje,
  • 2/Man : zmaga drugo napisane ekipe in hkrati bo skupaj doseženih manj golov od predpisane meje,
  • 2/Več : zmaga drugo napisane ekipe in hkrati bo skupaj doseženih več golov od predpisane meje.

Pri tej vrsti stave hkrati napovedujete, katera izmed ekip bo na tekmi zmagala in ali bosta obe ekipi dosegli gol na tekmi (v regularnem času tekme – morebitni podaljški in kazenski streli se ne upoštevajo). Avtogol se šteje kot dosežen gol za nasprotno ekipo.

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • 1/Da : zmaga prvo napisane ekipe in hkrati bosta obe ekipi dosegli gol,
  • 1/Ne : zmaga prvo napisane ekipe in hkrati drugo napisana ekipa ne bo dosegla gola,
  • 0/Da : neodločen rezultat in hkrati bosta obe ekipi dosegli gol,
  • 0/Ne : neodločen rezultat in hkrati obe ekipi ne bosta dosegli gola,
  • 2/Da : zmaga drugo napisane ekipe in hkrati bosta obe ekipi dosegli gol ,
  • 2/Ne : zmaga drugo napisane ekipe in hkrati prvo napisana ekipa ne bo dosegla gola .

Pri tej vrsti stave hkrati napovedujete, ali bosta obe ekipi na tekmi dosegli gol in ali bo skupno število doseženih golov na tekmi manjše ali večje od predpisane meje (v regularnem času tekme – morebitni podaljški in kazenski streli se ne upoštevajo). Avtogol se šteje kot dosežen gol za nasprotno ekipo.

Na voljo so naslednji tipi stav:

  • D/Več : Obe ekipi bosta dosegli gol in hkrati bo skupaj doseženih več golov od predpisane meje,
  • D/Man : Obe ekipi bosta dosegli gol in hkrati bo skupaj doseženih manj golov od predpisane meje,
  • N/Več : Obe ekipi ne bosta dosegli gola in hkrati bo skupaj doseženih več golov od predpisane meje,
  • N/Man : Obe ekipi ne bosta dosegli gola in hkrati bo skupaj doseženih manj golov od predpisane meje.

Pri tej vrsti stave napovedujete, kateri igralec bo na celotnem prvenstvu dosegel največje število golov / košev / točk.

Pri tej vrsti stave napovedujete, katera ekipa oz. tekmovalec bo zmagovalec razpisanega dogodka.

Pri tej vrsti stave napovedujete, če bo posamezen tekmovalec oz. ekipa na razpisani prireditvi uvrščen-a med najboljšimi tremi (Top 3).